گروه آموزشی : دروس عمومی و معارف اسلامی
دانشکده : دروس عمومی و معارف اسلامی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش زبان انگلیسی

مقالات

نوع مقاله :
1 Motivation, Engagement, Strategy Use, and L2 Reading Proficiency in Iranian EFL Learners: An Investigation of Relations and Predictability

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 0270-2711
دوره (جلد) : 43
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 423
صفحه پایان : 441
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ghavamnia - Kashkouli -
2 The Instruction of Self-Regulatory Strategies and its Impact on L2 Reading Comprehension and Self-Regulated Learning

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : The Reading Matrix: An International online journal
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1533-242X
دوره (جلد) : 22
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 138
صفحه پایان : 153
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : -

Indexed in Eric
3 Iranian EFL teachers’ beliefs and perspectives on incorporating culture in EFL classes

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020
نام مجله به زبان اصلی : Intercultural Education
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1467-5986
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia -

Taylor & Francis Publication
4 Improving Iranian graduate students’ performance in reading scientific articles in English through explicit strategy instruction

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 0270-2711
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia -

Taylor & Francis Publication
5 Don’t judge a book by its cover: Textbook evaluation in the EFL setting

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : The Journal of International Social Research
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Abbass Eslami-Rasekh - Saadeh Esmaeeli - Maedeh Ghavamnia - Soraya Rajabi -
6 The relationship between language learning strategies, language learning beliefs, motivation, and proficiency: A study of EFL learners in Iran

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1798-4769
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Azizollah Dabaghi - Zohreh Kassaian -
7 A qualitative investigation into the effects of pragmatic instruction on Iranian EFL learners’ production of suggestions and requests

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Education
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -
8 Exploring the effects of input-based instruction on the development of EFL learners’ pragmatic proficiency

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد راهنما دوم
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Language Learning
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslmai-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -
9 Evaluation in media discourse: Contrasts among journalists in reporting an event

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Procedia-Social and Behavioral Sciences
درجه مجله :
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1877-0428
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 447
صفحه پایان : 457
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Hossein Vahid Dastjerdi -
10 Thing /Chiz/: Investigating the pragmatic functions of a frequently used expression in Persian

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Procedia – Social and Behavioral Sciences
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1877-0428
دوره (جلد) : 70
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 458
صفحه پایان : 468
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh -
11 A comparative study of requests among L2 English, L1 Persian, and L1 English speakers

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012
نام مجله به زبان اصلی : RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1885-9089
دوره (جلد) : 11
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 105
صفحه پایان : 123
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Mohsen Rezazadeh -
12 Hypermedia reading strategies used by Persian graduate students in TEFL: A think-aloud study

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012
نام مجله به زبان اصلی : Reading Matrix: An International Online Journal
درجه مجله : علمی - پژوهشی
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1533-242X
دوره (جلد) : 12
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 39
صفحه پایان : 49
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Saeed Ketabi - Maedeh Ghavamnia - Mohsen Rezazadeh -
13 The effects of pre-task and online planning conditions on complexity, accuracy, and fluency in EFL learners’ written production

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 0
نام مجله به زبان اصلی : Porta Linguarum
درجه مجله : ISI-Listed
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Masoud Esteki -
14 Voices from the voiceless: Iranian EFL students’ attitudes toward English

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Innovation in Language Learning and Teaching
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1750-1237
دوره (جلد) : 9
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 102
صفحه پایان : 114
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi -

Taylor & Francis Publication
15 L2 reading strategies used by Iranian EFL learners: A think-aloud study

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1521-0685
دوره (جلد) : 34
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 355
صفحه پایان : 378
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Mansoor Tavakoli -

Taylor & Francis Publication
16 The effects of input-enhanced instruction on Iranian EFL learners’ production of appropriate and accurate suggestions

زبان اصلی : انگلیسي
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از : سایر
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : The Language Learning Journal
درجه مجله : Scopus
نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
شماره بین المللی-ISSN : 1753-2167
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله : 0
متوسط ضریب تاثیر رشته : 0
شماره مجله :
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 20
نویسنده مسئول هستم : بلي
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -

Taylor & Francis Publication

1