|
:: The Instruction of Self-Regulatory Strategies and its Impact on L2 Reading Comprehension and Self-Regulated Learning سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2022 نام مجله به زبان اصلی : The Reading Matrix: An International online journal
شماره مجله : 2 صفحه شروع : 138 صفحه پایان : 153 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - Indexed in Eric
|
|||
:: Motivation, Engagement, Strategy Use, and L2 Reading Proficiency in Iranian EFL Learners: An Investigation of Relations and Predictability سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2022 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره مجله : 7 صفحه شروع : 423 صفحه پایان : 441 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ghavamnia - Kashkouli - |
|||
:: Iranian EFL teachers’ beliefs and perspectives on incorporating culture in EFL classes سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020 نام مجله به زبان اصلی : Intercultural Education
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Taylor & Francis Publication
|
|||
:: Improving Iranian graduate students’ performance in reading scientific articles in English through explicit strategy instruction سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Taylor & Francis Publication
|
|||
:: Voices from the voiceless: Iranian EFL students’ attitudes toward English سال ارائه مقاله (شمسی) : 1394 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Innovation in Language Learning and Teaching
شماره مجله : 2 صفحه شروع : 102 صفحه پایان : 114 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Taylor & Francis Publication
|
|||
:: The effects of input-enhanced instruction on Iranian EFL learners’ production of appropriate and accurate suggestions سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : The Language Learning Journal
شماره مجله : صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 20 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - Taylor & Francis Publication
|
|||
:: L2 reading strategies used by Iranian EFL learners: A think-aloud study سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره مجله : 4 صفحه شروع : 355 صفحه پایان : 378 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Mansoor Tavakoli - Taylor & Francis Publication
|
|||
:: Thing /Chiz/: Investigating the pragmatic functions of a frequently used expression in Persian سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Procedia – Social and Behavioral Sciences
شماره مجله : صفحه شروع : 458 صفحه پایان : 468 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - |
|||
:: Evaluation in media discourse: Contrasts among journalists in reporting an event سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Procedia-Social and Behavioral Sciences
شماره مجله : صفحه شروع : 447 صفحه پایان : 457 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Hossein Vahid Dastjerdi - |
|||
:: Hypermedia reading strategies used by Persian graduate students in TEFL: A think-aloud study سال ارائه مقاله (شمسی) : 1391 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012 نام مجله به زبان اصلی : Reading Matrix: An International Online Journal
شماره مجله : 1 صفحه شروع : 39 صفحه پایان : 49 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Saeed Ketabi - Maedeh Ghavamnia - Mohsen Rezazadeh - |
|||
:: A comparative study of requests among L2 English, L1 Persian, and L1 English speakers سال ارائه مقاله (شمسی) : 1391 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012 نام مجله به زبان اصلی : RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada
شماره مجله : صفحه شروع : 105 صفحه پایان : 123 نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Mohsen Rezazadeh - |
|||
:: Exploring the effects of input-based instruction on the development of EFL learners’ pragmatic proficiency سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 621 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Language Learning
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslmai-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - |
|||
:: A qualitative investigation into the effects of pragmatic instruction on Iranian EFL learners’ production of suggestions and requests سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 621 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Education
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - |
|||
:: The relationship between language learning strategies, language learning beliefs, motivation, and proficiency: A study of EFL learners in Iran سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 621 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Azizollah Dabaghi - Zohreh Kassaian - |
|||
:: Don’t judge a book by its cover: Textbook evaluation in the EFL setting سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 621 نام مجله به زبان اصلی : The Journal of International Social Research
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Abbass Eslami-Rasekh - Saadeh Esmaeeli - Maedeh Ghavamnia - Soraya Rajabi - |
|||
:: The effects of pre-task and online planning conditions on complexity, accuracy, and fluency in EFL learners’ written production سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 621 نام مجله به زبان اصلی : Porta Linguarum
شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Masoud Esteki - |
1 |