گروه آموزشی : دروس عمومی و معارف اسلامی
دانشکده : دروس عمومی و معارف اسلامی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - آموزش زبان انگلیسی

مقالات

نوع مقاله :
:: The Instruction of Self-Regulatory Strategies and its Impact on L2 Reading Comprehension and Self-Regulated Learning

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2022
نام مجله به زبان اصلی : The Reading Matrix: An International online journal
شماره بین المللی-ISSN : 1533-242X
دوره (جلد) : 22
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 138
صفحه پایان : 153
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : -

Indexed in Eric
:: Motivation, Engagement, Strategy Use, and L2 Reading Proficiency in Iranian EFL Learners: An Investigation of Relations and Predictability

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2022
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره بین المللی-ISSN : 0270-2711
دوره (جلد) : 43
شماره مجله : 7
صفحه شروع : 423
صفحه پایان : 441
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ghavamnia - Kashkouli -
:: Iranian EFL teachers’ beliefs and perspectives on incorporating culture in EFL classes

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020
نام مجله به زبان اصلی : Intercultural Education
شماره بین المللی-ISSN : 1467-5986
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia -

Taylor & Francis Publication
:: Improving Iranian graduate students’ performance in reading scientific articles in English through explicit strategy instruction

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره بین المللی-ISSN : 0270-2711
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia -

Taylor & Francis Publication
:: Voices from the voiceless: Iranian EFL students’ attitudes toward English

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1394
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Innovation in Language Learning and Teaching
شماره بین المللی-ISSN : 1750-1237
دوره (جلد) : 9
شماره مجله : 2
صفحه شروع : 102
صفحه پایان : 114
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi -

Taylor & Francis Publication
:: The effects of input-enhanced instruction on Iranian EFL learners’ production of appropriate and accurate suggestions

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1393
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014
نام مجله به زبان اصلی : The Language Learning Journal
شماره بین المللی-ISSN : 1753-2167
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع : 1
صفحه پایان : 20
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -

Taylor & Francis Publication
:: L2 reading strategies used by Iranian EFL learners: A think-aloud study

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology
شماره بین المللی-ISSN : 1521-0685
دوره (جلد) : 34
شماره مجله : 4
صفحه شروع : 355
صفحه پایان : 378
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Mansoor Tavakoli -

Taylor & Francis Publication
:: Thing /Chiz/: Investigating the pragmatic functions of a frequently used expression in Persian

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Procedia – Social and Behavioral Sciences
شماره بین المللی-ISSN : 1877-0428
دوره (جلد) : 70
شماره مجله :
صفحه شروع : 458
صفحه پایان : 468
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh -
:: Evaluation in media discourse: Contrasts among journalists in reporting an event

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1392
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013
نام مجله به زبان اصلی : Procedia-Social and Behavioral Sciences
شماره بین المللی-ISSN : 1877-0428
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع : 447
صفحه پایان : 457
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Hossein Vahid Dastjerdi -
:: Hypermedia reading strategies used by Persian graduate students in TEFL: A think-aloud study

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1391
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012
نام مجله به زبان اصلی : Reading Matrix: An International Online Journal
شماره بین المللی-ISSN : 1533-242X
دوره (جلد) : 12
شماره مجله : 1
صفحه شروع : 39
صفحه پایان : 49
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Saeed Ketabi - Maedeh Ghavamnia - Mohsen Rezazadeh -
:: A comparative study of requests among L2 English, L1 Persian, and L1 English speakers

سال ارائه مقاله (شمسی) : 1391
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012
نام مجله به زبان اصلی : RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada
شماره بین المللی-ISSN : 1885-9089
دوره (جلد) : 11
شماره مجله :
صفحه شروع : 105
صفحه پایان : 123
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Mohsen Rezazadeh -
:: Exploring the effects of input-based instruction on the development of EFL learners’ pragmatic proficiency

سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 621
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Language Learning
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslmai-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -
:: A qualitative investigation into the effects of pragmatic instruction on Iranian EFL learners’ production of suggestions and requests

سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 621
نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Education
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi -
:: The relationship between language learning strategies, language learning beliefs, motivation, and proficiency: A study of EFL learners in Iran

سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 621
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research
شماره بین المللی-ISSN : 1798-4769
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Azizollah Dabaghi - Zohreh Kassaian -
:: Don’t judge a book by its cover: Textbook evaluation in the EFL setting

سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 621
نام مجله به زبان اصلی : The Journal of International Social Research
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Abbass Eslami-Rasekh - Saadeh Esmaeeli - Maedeh Ghavamnia - Soraya Rajabi -
:: The effects of pre-task and online planning conditions on complexity, accuracy, and fluency in EFL learners’ written production

سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 621
نام مجله به زبان اصلی : Porta Linguarum
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Masoud Esteki -

1