گروه آموزشی : موزه و گردشگری
دانشکده : پژوهش های عالی هنر و کارآفرینی
رشته تحصیلی : دكتري تخصصي - مدیریت بازرگانی -بازاریابی

کتاب ها

1 تحقيقات بازاريابي

زبان اصلی : فارسي
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 1402
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : مهکامه
تعداد صفحات : 13
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک : 9786227239690
تیراژ : 1000
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : یوسفی، جواد - شریفی، محمد -

فصلي از کتاب راهنماي جامع مديريت فني دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، تاليف گروه نويسندگان، ويراستار: جعفر باپيري. لينک کتاب: https://B2n.ir/s06816
2 Willingness to Pay in Tourism

زبان اصلی : انگليسي
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 2024
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : Springer
تعداد صفحات : 2
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک :
تیراژ :
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : شریفی، محمد -

- Sharifi, M. (2024). Willingness to Pay in Tourism. In Jafari, J. and Xiao, H. (Editors). Encyclopedia of Tourism. New York: Springer.
3 Perceived risk and tourism experiences among pilgrims

زبان اصلی :
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 2018
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : Emerald
تعداد صفحات : 16
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک :
تیراژ :
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sharifi, M. - Esfandiar, K. -

In Liping, C. & Alaedini, P. (Editors). Quality service and experience in hospitality and tourism (Bridging tourism theory and practice, Volume 9). Emerald publishing, 41-57 .
4 Domestic tourism in Iran: Development, directions and issues

زبان اصلی :
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 2018
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : Routledge
تعداد صفحات : 16
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک :
تیراژ :
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Seyfi, S. - Nikjoo, A - Sharifi, M. -

In Seyfi, S., & Hall. M. (Editors). Tourism in Iran: Challenges, development and issues. Routledge publishing, 38-54
5 بازاريابي ديجيتال

زبان اصلی : فارسي
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 1402
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : مهکامه
تعداد صفحات : 16
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک : 9786227239690
تیراژ : 1000
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : یوسفی، جواد - شریفی، محمد -

فصلي از کتاب راهنماي جامع مديريت فني دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، تاليف گروه نويسندگان، ويراستار: جعفر باپيري. لينک کتاب: https://B2n.ir/s06816
6 اصول و مباني بازاريابي

زبان اصلی : فارسي
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 1402
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : مهکامه
تعداد صفحات : 15
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک : 9786227239690
تیراژ : 1000
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : شریفی، محمد - یوسفی، جواد -

فصلي از کتاب راهنماي جامع مديريت فني دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، تاليف گروه نويسندگان، ويراستار: جعفر باپيري. لينک کتاب: https://B2n.ir/s06816
7 Systematic Literature Review in Tourism

زبان اصلی :
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 2023
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : Springer
تعداد صفحات : 2
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک :
تیراژ :
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sharifi, M. -

In Jafari, J. and Xiao, H. (Editors). Encyclopedia of Tourism
8 Social Entrepreneurship in Tourism

زبان اصلی : انگليسي
نوع : تأليف-فصلي
سال چاپ : 2023
ناشر : دانشگاهي
نام ناشر : Springer
تعداد صفحات : 2
قطع کتاب : وزيري
شماره شابک :
تیراژ :
نوبت چاپ : 1
نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Sharifi, M. -

In Jafari, J. and Xiao, H. (Editors). Encyclopedia of Tourism

1