|
![]() |
1
Motivation, Engagement, Strategy Use, and L2 Reading Proficiency in Iranian EFL Learners: An Investigation of Relations and Predictability زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 7 صفحه شروع : 423 صفحه پایان : 441 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Ghavamnia - Kashkouli - |
||
![]() |
2
The Instruction of Self-Regulatory Strategies and its Impact on L2 Reading Comprehension and Self-Regulated Learning زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1401 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : The Reading Matrix: An International online journal درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 138 صفحه پایان : 153 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : - Indexed in Eric
|
||
![]() |
3
Iranian EFL teachers’ beliefs and perspectives on incorporating culture in EFL classes زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1399 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2020 نام مجله به زبان اصلی : Intercultural Education درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Taylor & Francis Publication
|
||
![]() |
4
Improving Iranian graduate students’ performance in reading scientific articles in English through explicit strategy instruction زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 1398 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2019 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Taylor & Francis Publication
|
||
![]() |
5
Don’t judge a book by its cover: Textbook evaluation in the EFL setting زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : The Journal of International Social Research درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Abbass Eslami-Rasekh - Saadeh Esmaeeli - Maedeh Ghavamnia - Soraya Rajabi - |
||
![]() |
6
The relationship between language learning strategies, language learning beliefs, motivation, and proficiency: A study of EFL learners in Iran زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : Journal of Language Teaching and Research درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Azizollah Dabaghi - Zohreh Kassaian - |
||
![]() |
7
A qualitative investigation into the effects of pragmatic instruction on Iranian EFL learners’ production of suggestions and requests زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Education درجه مجله : نحوه ارائه مقاله :
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - |
||
![]() |
8
Exploring the effects of input-based instruction on the development of EFL learners’ pragmatic proficiency زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : پایان نامه دکترا-استاد راهنما دوم سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : International Journal of Research Studies in Language Learning درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslmai-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - |
||
![]() |
9
Evaluation in media discourse: Contrasts among journalists in reporting an event زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Procedia-Social and Behavioral Sciences درجه مجله : نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 447 صفحه پایان : 457 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Hossein Vahid Dastjerdi - |
||
![]() |
10
Thing /Chiz/: Investigating the pragmatic functions of a frequently used expression in Persian زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Procedia – Social and Behavioral Sciences درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 458 صفحه پایان : 468 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - |
||
![]() |
11
A comparative study of requests among L2 English, L1 Persian, and L1 English speakers زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012 نام مجله به زبان اصلی : RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 105 صفحه پایان : 123 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Mohsen Rezazadeh - |
||
![]() |
12
Hypermedia reading strategies used by Persian graduate students in TEFL: A think-aloud study زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2012 نام مجله به زبان اصلی : Reading Matrix: An International Online Journal درجه مجله : علمی - پژوهشی نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 1 صفحه شروع : 39 صفحه پایان : 49 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Saeed Ketabi - Maedeh Ghavamnia - Mohsen Rezazadeh - |
||
![]() |
13
The effects of pre-task and online planning conditions on complexity, accuracy, and fluency in EFL learners’ written production زبان اصلی : نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 0 نام مجله به زبان اصلی : Porta Linguarum درجه مجله : ISI-Listed نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : صفحه پایان : نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Mansoor Tavakoli - Masoud Esteki - |
||
![]() |
14
Voices from the voiceless: Iranian EFL students’ attitudes toward English زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015 نام مجله به زبان اصلی : Innovation in Language Learning and Teaching درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 2 صفحه شروع : 102 صفحه پایان : 114 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Taylor & Francis Publication
|
||
![]() |
15
L2 reading strategies used by Iranian EFL learners: A think-aloud study زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2013 نام مجله به زبان اصلی : Reading Psychology درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : 4 صفحه شروع : 355 صفحه پایان : 378 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Saeed Ketabi - Mansoor Tavakoli - Taylor & Francis Publication
|
||
![]() |
16
The effects of input-enhanced instruction on Iranian EFL learners’ production of appropriate and accurate suggestions زبان اصلی : انگلیسي نوع مقاله : مجله مقاله مستخرج از : سایر سال ارائه مقاله (شمسی) : 0 سال ارائه مقاله (میلادی) : 2014 نام مجله به زبان اصلی : The Language Learning Journal درجه مجله : Scopus نحوه ارائه مقاله : مقاله اصیل پژوهشی
ضریب تاثیر مجله : 0 متوسط ضریب تاثیر رشته : 0 شماره مجله : صفحه شروع : 1 صفحه پایان : 20 نویسنده مسئول هستم : بلي نام همکاران (با احتساب نام متقاضی) : Maedeh Ghavamnia - Abbass Eslami-Rasekh - Hossein Vahid Dastjerdi - Taylor & Francis Publication
|
1 |